Friday, December 19, 2014

Kärdla Ühisgümnaasiumi direktori jõulusoovid



MINU ESIMENE JÕULUSOOV
Et meie kooli õpilased oleksid järgmisel aastal sama tublid, sõbralikud, inimlikud, nutikad, andekad, usinad , targad ja ilusad nagu nad on olnud sel aastal. Jagugu Sulle, KÜG õpilane, ikka rõõmu, õnne ja armastust uuel aastal, jagugu lihtsalt alati!
MINU TEINE JÕULUSOOV
Toogu uus aasta sulle, KÜG õpilane, just seda, mida kõige rohkem ootad.
Ja leia kindlasti aega nende jaoks, kes Sind pühade ajal külla ootavad. Nad ootavad Sind alati, aga nad ei ole igavesed...
MINU KOLMAS JÕULUSOOV
Et meie kooli õpetajail jätkuks südant ja jõudu olla järgmiselgi aastal sama töökad, sõbralikud, head, armsad, inimlikud, kohusetundlikud, vastutustundlikud, ilusad ja targad ja kui nad on olnud sel aastal!
Armasta ja ole armastatud täna ja igavesti, armas KÜG õpetaja!
MINU NELJAS JÕULUSOOV
Et kõigil, kelle üle me möödunud aastal nii uhked oleme saanud olla (ja neid on olnud uskumatult palju!), jätkuks tarmu, vaimu ja jõudu olla sama edukad ka järgmisel aastal. Et meil oleks, kellest rõõmu tunda, et meil oleks, kelle üle uhked olla!
MINU VIIES JÕULUSOOV
Kallis  jõuluvana, ole Sa siis  pisike või suur, pikk või lühike, paks või peenike,  tee nii, et ei Kärdla Ühisgümnaasiumi sees, ei sellest väljas, ei selle  üle ega selle ümber
kadedus ei kargaks kedagi kägistama,
tigedus ei pääseks tingimusi esitama,
rumalus end ruumides lahti ei rulliks,
laiskus ei laiutaks ega lodevust loomulikuks peetaks
poleks vihkamisel põhjust vilet lüüa
ja lihtsalt lollusel poleks kohta kuhu kükitada!

Ei ole minu jaoks suuremat rõõmu kui seista siin, teie kõigi, varsti 185 aastase Kärdla Ühisgümnaasiumi õpilaste ja õpetajate ees, ja mitte niisama seista, vaid seista selle kooli direktorina ja kinnitada teile, et ma olen selle üle õnnelik!

SEST MINU JAOKS ON SEE KOOL, OLETE TEIE KÕIK SÜDAMEASI!
KAUNIST JÕULUAEGA JA ÕNNELIKKU UUT AASTAT SULLE, KÄRDLA ÜHISGÜMNAASIUM!



No comments:

Post a Comment